четверг, 30 апреля 2020 г.

1 мая
Беларуская літаратура
Тэма "Эдзі Агняцвет "Буду настаўнікам". Іван Муравейка "Паўлік-будаўнік"."
-Прачытайце верш "Буду настаўнікам" на с. 54-55. Адкажыце на пытанні пасля верша.

- Прачытайце апавяданне Івана Муравейкі "Паўлік-будаўнік". Адкажыце на пытанні пасля твора.

Знайдзі і выберы правільныя адказы на пытанні. 

Спіс пытанняў тэста. Адказы запішыце.

1. Кiм працуе тата Паўлiка?
  • маляром
  • будаўнiком
  • мулярам
2. Перакладзi слова "муляр" на рускую мову
  • маляр
  • каменщик
  • строитель
3. Як гучыць па-руску "мураваныя дамы"?
  • каменные дома
  • замурованные дома
  • муравьиные дома
4. Чаму Паўлiк вырашыў стаць будаўнiком?
  • Хоча будаваць дамы
  • Хоча быць, як тата
  • Хоча працаваць разам з татам
5. Што такое "рыштаваннi"? Перакладзi на рускую мову.
  • леса
  • этажи
  • лестница
6. Чаму тата адправiў Паўлiка дахаты?
  • надышоў час абедаць
  • Паўлiк скончыў працу
  • Паўлiк быў яшчэ маленькi, каб быць на будоўлi
7. Колькi цаглiн па падлiках таты змог бы пакласцi Паўлiк пасля заканчэння 6 класа?
  • шмат
  • 100
  • 128
  • 64
  • 1000
8. Чаму Паўлiк доўга глядзеў, як працуе тата?
  • Паўлiк хацеў хутчэй падрасцi i пайсцi на працу
  • Паўлiк вельмi любiў тату
  • Паўлiк глядзеў, як прыгожа будуе тата
9. Якiя словы падыходзяць для характарыстыкi Паўлiка?
  • добры
  • старанны
  • працавiты
  • неахайны
  • ганарлiвы
Дамашняе заданне.
Вывучыць верш Эдзі Агняцвет "Буду настаўнікам" на памяць.
Падрыхтаваць выразнае чытанне па ролях апавдання Івана Муравейкі "Паўлік-будаўнік".


суббота, 25 апреля 2020 г.

29 красавіка
Беларуская літаратура
Тэма. Прыказкі пра адносіны да працы. Беларуская народная казка "Лёгкі хлеб".
Мэты:


  • Пазнаёмімся  са зместам і задачамі чарговага раздзела.
  • Пазнаёмімся са зместам прыказак пра адносіны да працы.
  • Прачытаем беларускую народную казку "Лёгкі хлеб", вызначым асноўную думку твора, растлумачым учынкі дзейных асоб казкі.


1. Моўная размінка

А) Інтанацыйная размінка. Выберыце 

інтанацыю з якой трэба прачытаць кожны 

сказ. Прачытайце.


Урок пачаўся!

Урок пачаўся?


Урок пачаўся.


Б) Гукавая размінка. 


Ла-ла-ла – казка зноў да нас прыйшла.


Ды-ды-ды - казцы рады мы заўжды.


Жы-жы-жы – казку сёння раскажы.


Навучыцеся чытаць хутка:


Верабейка выбіраў цюбецейку. 


Патап пакапаў – бык патаптаў. 


Каток нітак клубок закаціў у куток. 



2. Уступная гутарка

Гульня «Што гэта азначае?»

Прачытайце прыказку 

(прымаўку) i растлумачце  яе сэнс.


За дурною галавою i нагам няма спакою.

У адно вуха ўпусціў, а ў другое – выпусціў.

Хто два зайцы гоніць, ніводнага не дагонiць.

Як мы да людзей, так i людзі да нас.

Падзякаю сыты не будзеш.

Не будзь ласы на чужыя каўбасы.

Лепш сто сяброў, чым сто рублёў.





Адгадай загадкі




3. Паведамленне тэмы ўрока

— Прапаную вам цікавае заданне 

— Закрэсліце аднолькавыя літары зычных гукаў.

Зслзсёзсгзскзсізсхзслзсезсбзс


— Збярыце літары, якія засталіся. Якія словы 

атрымаліся? 



Калі у вас атрымалася назва казкі "Лёгкі хлеб",  то вы ўсё зрабілі правільна!!!


4. Работа па тэме ўрока.

Прачытайце беларускую народную 

казку "Лёгкі хлеб" услых на с. 48-52.

Калі вам не зразумелы некаторыя словы  - ніжэй прапаную вам гэтую казку на рускай мове.






Адкажыце на пытанні пасля твора.

5. Прыказкі. 
с.52. Прачытайце, якія з прыказак 
падыходзяць да сэнсу казкі?
6. Абмеркаванне рэпрадукцыі карціны 
Алены Флёравай «Бацька і сын» 
па пытаннях вучэбнага дапаможніка.
На с.53 разглецце карціну "Бацька і сын" і 
адкажыце на пытанні.


6. Дамашняе заданне.
с. 48 - 52, чытанне казкі па ролях.

пятница, 24 апреля 2020 г.

25 апреля

Русская литература. 

Нажмите на ссылку для просмотра урока.



понедельник, 20 апреля 2020 г.

21 апреля

Русская литература.
Самостоятельно прочитайте поэтические миниатюры на с. 97-100.

Выполните задания из рубрики "Проверьте себя" на с. 100 - 102.

Письменно выполните творческое задание № 4 на с. 102.

воскресенье, 19 апреля 2020 г.

20 апреля

Русская литература 

Тема "Стихотворения-описания. А.С. Пушкин "Зимняя дорога", С. Есенин "Поёт зима - аукает..."."

Прочитайте стихотворения на с. 90-93. 
Ответьте на вопросы после стихотворений. Выучите одно стихотворение наизусть на выбор.

пятница, 17 апреля 2020 г.

БЕЛАРУСКАЯ ЛІТАРАТУРА


На с. 46 падручніка заданне № 3.


Складзіце пісьмова невялічкае апавяданне па малюнках і апорных словах і сказах.Дайце загаловак і запішыце атрыманы тэкст.


Выкананае заданне выслаць да серады.

воскресенье, 12 апреля 2020 г.

ЗДРАВСТВУЙТЕ, УВАЖАЕМЫЕ РОДИТЕЛИ И РЕБЯТА!

ПРЕДЛАГАЮ ВАМ НЕ ТЕРЯТЬ НАПРАСНО ВРЕМЯ НА КАНИКУЛАХ И НЕМНОГО ПОЗАНИМАТЬСЯ. РАЗОБРАТЬ ПРОПУЩЕННЫЕ ТЕМЫ.

ВВЕРХУ СТРАНИЦЫ ЕСТЬ ВКЛАДКИ. 

ВЫБИРАЕМ РУССКИЙ ЯЗЫК ИЛИ МАТЕМАТИКУ, ИЛИ БЕЛОРУССКИЙ ЯЗЫК. 

 ВЫПОЛНЯЕМ ЗАДАНИЯ. УДАЧИ!